Nu nog vanuit Nederland.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anouk Martens - WaarBenJij.nu Nu nog vanuit Nederland.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anouk Martens - WaarBenJij.nu

Nu nog vanuit Nederland..

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Februari 2016 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal!
Veel van jullie hebben mij gevraagd of ik een blog bij ga houden, dus tadaaaa hier is de eerste ;)

Via dit blog kun je alles lezen over wat ik meemaak op deze (hopelijk)fantastische stage in Zuid- Afrika.
De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van afscheidsavondjes, feestjes en etentjes, laatste stagedagen, laatste schooldagen en nu is het dus bijna zover. Over (vandaag precies) een week vertrek ik naar Zuid-Afrika.
Al zo lang naar uitgekeken en nu is het eindelijk zover. Ik kan me nu nog niet zo goed voorstellen dat ik over een weekje lekker op mijn slippertjes rondloop met 35 graden. Maaaar ik kan niet wachten!

Liefs, Anouk

P.S. mocht je een mailtje willen ontvangen wanneer ik een blog plaats? stuur me dan even je email adres (kan hieronder in een reactie, via facebook, of stuur me een appje), dan voeg ik je toe aan de lijst
&
Mocht je het leuk vinden om me bv een kaartje te sturen dan is dit mijn adres:
Campbellstraat 3
9520 Viljoenskroon
Zuid-Afrika

  • 10 Februari 2016 - 18:00

    Cornélie:

    Heey Anouk,

    Heel veel plezier met jou stage!!!
    Geniet van deze ervaring.

    Groetjes Cornélie

  • 11 Februari 2016 - 16:01

    Coinda:

    Hele goeie reis meid en Veel plezier. ..Let je wel een beetje op.
    Colinda xx

  • 12 Februari 2016 - 16:25

    Moniek Martens:

    hee meisje gr uit langenboom even proberen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Via dit blog houd ik jullie op de hoogte van alles wat ik meemaak op mijn reis!

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 7027

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 03 Mei 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: